募集要項

仕事内容
客先へ伺い、現場で同社SWの導入・運用・保守を協業コンサルティングファームのコンサルタントと共に行います。
バリバリ新規開拓していくスタイルではなく、丁寧な対応で顧客満足を追求します。
What if you could shape the future of work and be part of the team that creates the digital workforce of tomorrow,using Robotic Process Automation・
We have a grand vision of liberating the human workforce from tedious,repetitive tasks.If you like to think ahead,like we do,then we must talk.
Our Customer Success team advises and guides a wide variety of customers,ensuring they launch us successfully,adopt it widely and are continually driving business value from us.
CSMs are entrusted with some of our largest and most strategic customers,working with stakeholders across all parts of the business and at all levels (including the C-suite),to drive increased adoption of us and to improve the overall quality and maturity of its use.
A major area of responsibility for CSM’s is helping customers structure and manage company wide our deployments,coaching the customer’s project team on our deployment methodology,and helping them to develop an appropriate change management strategy that maximizes adoption,self sufficiency and business value.
Working closely with our Account Executives and Solutions Engineers,
Part coach,project manager,business consultant and product expert,our Customer Success Managers are continually focused on helping some our largest customers improve their team communication and to be successful with us.
Scope of Activities
Empathize with every aspect of the customer experience,putting customers’needs first.
Maintain high levels of customer engagement (including on site meetings)with a focus on customer satisfaction and loyalty.
Conduct workshops,trainings,business reviews and proactively suggest solutions to common customer challenges.
Continually identify and develop new uses for us that drive adoption and that align to customers’business needs and strategic goals.
Proactively spot and correct any issues that could affect customer satisfaction or retention
Coach customers to be product experts and train their teams on our best practices so they become increasingly self sufficient.
Mentor and provide guidance to newer CSMs and partner with our Account Executives to help them be more effective.
Partner closely with other cross-functional team members to translate business needs and product requirements into new solutions for customers.
Develop Customer Success assets and methods,and work with product marketing to create new or refine existing onboarding materials.
Help drive customer references and case studies
経験・資格
※求人情報の応募要件全てに該当しなくても、企業様に対して内々に打診したり相談することが可能な場合もございます。一つでも当てはまる方は前向きにご検討下さい。
●コンサルティングファーム出身者で金融・商社・メーカー・流通・ITのいずれかのインダストリーに精通している方
●経験と風格から顧客に安心感を与えられる方
●Job Profile Requirements
・Bachelor’s degree in engineering or computer science with over 8 years of work experience
・Relevant work experience in a customer-facing customer success,account management or strategic consulting organization.SaaS experience a benefit.
・Solid technical background with hands on experience in digital technologies
・Experience in technical support,project management,technical sales and consultancy
・Familiarity with software and front-end development
・Excellent verbal and written communication skills
・Strong analytical and problem-solving skills
・Self-motivated,proactive team player with innovative ideas to inspire customer loyalty and adoption.
・Strong communication and interpersonal skills.Proven experience building strong internal and external relationships.
・Proven track record in a highly-professional customer service in a dynamic,start-up environment.
・Diplomacy,tact,and poise under pressure when working through customer issues.
●Benefits
・We are offering a competitive salary,a Stock Options Plan and the unique opportunity of working with us to develop state-of-the-art robotics technology are just a few of the pluses.
※更なる詳細事項はカウンセリング(面談)時にお伝えします。
推奨年齢
  • 20代
  • 30代
  • 40代
  • 50代以上
勤務地
東京都千代田区
年収
1600万円~2300万円
※応相談
Recruiting No.
01008071000002

企業情報

社名
外資系ソフトウェアベンダー
事業内容
RPAベンダー
ひとことコメント
ロボティックプロセスオートメーション(RPA)ソフトウェアを世界中でリードするグローバル企業。企業のホワイトカラー業務の自動化をサポートしている。
2017年2月より、日本でのRPAベンダーの先駆け的存在としてビジネスを開始。既に大手金融機関や大手広告会社、メーカーなどに対してサービスの提供を開始しており、欧米に続き日本でも市場の拡大を目指している。
【同社プレスリリース】
https://www.uipath.com/news/uipath-named-rpa-leader-and-star-performer-second-year-in-a-row

転職支援サービスの流れ

  • STEP1
    転職支援サービスへの
    お申し込み
    登録フォームに必要事項を入力のうえ、お申し込みください。

    既に応募書類を作成済の方はメールにてこちらから登録いただけます。
  • STEP2
    サービス利用開始の
    ご連絡
    お申し込みから3~4営業日以内に、電話かメールにて連絡をいたします。
    ※求人状況によっては、転職カウンセラーとの面談・相談サービスの提供が難しい場合もございます。
  • STEP3
    転職カウンセリング
    対面(オンライン可)または電話にて、あなたのご要望やご経験、今回の転職で実現したい事柄の優先順位などをお伺いします。
  • STEP4
    求人紹介・応募書類
    チェック
    様々な角度から具体的な企業や求人のご提案をいたします。各社の社風や雰囲気についてもご案内します。
    応募の意向をお知らせください。応募書類一式の添削も承ります。
  • STEP5
    企業への推薦・書類選考
    応募先が決まりましたら、転職カウンセリングにてお伺いした内容をもとに、書類選考を通過すべく作成した魅力的な「推薦状」を添えて、各企業様に打診いたします。
  • STEP6
    面接
    面接の日程調整は転職カウンセラーにお任せください。
    ご希望により、面接に臨むにあたっての事前準備や、各企業毎の面接対策も承っております。
  • STEP7
    内定・退職フォロー
    最終選考に合格した後も、給与や待遇についての交渉は遠慮なく転職カウンセラーにご相談ください。入社企業が決まりましたら現職の円満退社に向けたフォローも承ります。
  • STEP8
    入社
    入社時期のすり合わせ、諸手続き等、入社に至るまで転職カウンセラーがサポートいたします。
    入社後は新天地にて思う存分ご活躍ください。
    ※エリートネットワークを通じて転職に成功された方々の『転職体験記』はこちらからご覧ください。

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      株式会社クボタ
      人事部 採用室長 猪野 陽一氏
    • お客さま企業の企業価値向上を通して、資本市場の健全な発展を支えます

      日本シェアホルダーサービス株式会社
      執行役員フェロー 研究開発/コンサルティング部長 久保 正人氏、研究開発/コンサルティング部 チーフコンサルタント 中禮 大輔氏、研究開発/コンサルティング部 チーフコンサルタント 大串 彩氏
    • 新たな事業の創出と成長を支えるのは、十人十色の「やってみたい」想い。

      双日株式会社
      人事部長 小倉 茂氏、法務部長 板倉 寿美氏 ニューヨーク州弁護士
    • 人の営みと地球環境が調和できる社会。 車載電池は一つの有効な手段になる。

      パナソニック エナジー株式会社
      モビリティエナジー事業部 品質戦略(兼)品質保証部 部長 榊原 裕之氏、人事・総務センター タレント・アクイジション推進部 部長 上田 弘二氏
    • 資源から金属素材、機能性材料へ。地域と共生しながら成長を続ける、ものづくりのグローバル企業です。

      住友金属鉱山株式会社
      人事部 人材開発室 人材開発室長 八木 武人氏
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