外資系コンサルティングファーム

Health and Benefits Client Relationship Management (Account Executive)

  • 正社員
  • 1000万
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募集要項

仕事内容

●Health &Benefits Team provides insurance program and benefits consulting to large multinational companies for employee benefits which are a critical component in recruiting and retaining talent which ultimately drives business performance.We help organizations develop enterprise-wide strategies for making thoughtful benefit decisions and managing those benefits chosen in order to meet employee needs at a cost that they can afford ・both today and in the future.

●Provide insurance program with risk management method and the company grovel networking.We provide a best solution by using in combination of domestic and foreign insurance companies with taking each speciality into consideration.

●Provide consulting for employee benefits package,well-being,company specific or market wide Benchmarking and benefits survey info with institutional design and IT solution in line with business circumstances.Provide comprehensive HR consulting service,retirement,reward,talent management,and M&A tied up with Towers Watson.

Our services include:

●Placement of Insurable Benefits with Life and/or General Insurers

●Managing of Benefits utilization and client relationships

Company specific or market wide Benchmarking and benefits survey info

●Evaluation,Design and Implementation of Wellness strategy &programs

●Feasibility studies,design and implementation of flexible benefits plans

●Development of Funding Strategies with Captive/Pooling

●Vendor Evaluation,Selection and Management

●Health and Benefit Administration and Outsourcing

【The Role】

●As Client Relationship Management of Health &Benefits Team,serve as the project manager and day to day communication liaison with our clients,contribute to client management and new business activities.

●initiatives which is consistent with team strategy

●Performance Objectives:

Clients

・Deliver superior,consistent client management and deliverables

経験・資格
※求人情報の応募要件全てに該当しなくても、企業様に対して内々に打診したり相談することが可能な場合もございます。一つでも当てはまる方は前向きにご検討下さい。

●Experiences and success in sales and marketing business.

●Strong financial skill,employee benefits skill for life and non-life insurance placement is desirable.

●Benefits consulting skill is preferable

●Strong sales-oriented mind,especially developing new business from the scratch.

●Manage multiple projects simultaneously and produce quality deliverables on time and within budget

●Manage client issues and relationship.

Self-starter attitude and ability to work with ambiguity

●Flexibility and proven ability to diagnose and resolve issues

●Strong analytical and creative skills

The ability to see the ‘big picture,’leveraging the resources of related practices to address the clients’business challenges

●Fundamental technical skill in MS Office (Outlook,Word,PowerPoint,and Excel)

●Proficiency in Japanese and English.Business level

●English is big plus.

●Bachelor’s degree required

※更なる詳細事項はカウンセリング(面談)時にお伝えします。
推奨年齢
  • 20代
  • 30代
  • 40代
  • 50代以上
勤務地
東京都
年収
~1000万円
Recruiting No.
02000570000085

企業情報

社名
外資系コンサルティングファーム
事業内容
人材戦略コンサルティング他

転職支援サービスの流れ

  • STEP1
    転職支援サービスへの
    お申し込み
    登録フォームに必要事項を入力のうえ、お申し込みください。

    既に応募書類を作成済の方はメールにてこちらから登録いただけます。
  • STEP2
    サービス利用開始の
    ご連絡
    お申し込みから3~4営業日以内に、電話かメールにて連絡をいたします。
    ※求人状況によっては、転職カウンセラーとの面談・相談サービスの提供が難しい場合もございます。
  • STEP3
    転職カウンセリング
    対面(オンライン可)または電話にて、あなたのご要望やご経験、今回の転職で実現したい事柄の優先順位などをお伺いします。
  • STEP4
    求人紹介・応募書類
    チェック
    様々な角度から具体的な企業や求人のご提案をいたします。各社の社風や雰囲気についてもご案内します。
    応募の意向をお知らせください。応募書類一式の添削も承ります。
  • STEP5
    企業への推薦・書類選考
    応募先が決まりましたら、転職カウンセリングにてお伺いした内容をもとに、書類選考を通過すべく作成した魅力的な「推薦状」を添えて、各企業様に打診いたします。
  • STEP6
    面接
    面接の日程調整は転職カウンセラーにお任せください。
    ご希望により、面接に臨むにあたっての事前準備や、各企業毎の面接対策も承っております。
  • STEP7
    内定・退職フォロー
    最終選考に合格した後も、給与や待遇についての交渉は遠慮なく転職カウンセラーにご相談ください。入社企業が決まりましたら現職の円満退社に向けたフォローも承ります。
  • STEP8
    入社
    入社時期のすり合わせ、諸手続き等、入社に至るまで転職カウンセラーがサポートいたします。
    入社後は新天地にて思う存分ご活躍ください。
    ※エリートネットワークを通じて転職に成功された方々の『転職体験記』はこちらからご覧ください。

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