外資系消費財メーカー

Assistant Production manager【150カ国以上にブランド展開する、年商6兆円超の外資系消費財メーカー】

  • 正社員
  • 1000万
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募集要項

仕事内容
●The Assistant manager is a member of factory management team and is responsible fer entire production operetion with the support from Engineering QC and factory Administration teams.
・To achive SU result in unit
・To achive customer service targets in unit
・To achive safety standards in unit
・To achive quality standards in unit
・To provide visible leadership for Facturies in unit
・To manage employee relations to ensure high engagement levels in unit
・To manage total manufacturing workforce with 4 production supervisors
・To develop talent pipeline to keep competitive and sustainable manufacturingworkfoce
・To implement agreed SU indirect structures in unit
・Manage the operations (manufacturing and maintenance)of the factory-incruding Raw and Pack material management
・Lead Factory improvement programmes such as WCM FI(Focused Improvement),AM(Autonomous Maintenance)and LCS(Logisutics and Customer Service)
・Implement HR policies and procedures
・Support implemention of innovation within the factory and deliver to agreed ramp up plans
・Lead and Manage SU as a deputy of resoueces,peaple budgets and assets,to comply with cost and financial targets
・Manage contingent worker’s operation
・Sub leader in a site disaster management team
経験・資格
※求人情報の応募要件全てに該当しなくても、企業様に対して内々に打診したり相談することが可能な場合もございます。一つでも当てはまる方は前向きにご検討下さい。
【必須要件】
・At least University Graduate and English communication skill is essential (both spoken and written)
・TOEIC level:minimum 600
・Mechanical or Chemical Engineering experience
・Growth mindset to take challenging work &hold self-accountability to demonstrate high performance
・Strong leadership to make cross functional team accountable
・Strong human networking and comunication skill
・Ability to work effectively with a number of cultures and with own responsibility
【尚可要件】
・Experience in Foods or Cosmetics related categories packing and processing
・Engineering related certificates such as construction managing engineers,qualified electrician etc
・Quality control experience
・Good in statistics
※更なる詳細事項はカウンセリング(面談)時にお伝えします。
推奨年齢
  • 20代
  • 30代
  • 40代
  • 50代以上
勤務地
神奈川県
Recruiting No.
02001331000106

企業情報

社名
外資系消費財メーカー
ひとことコメント
<処遇>
給与:経験考慮の上、決定
賞与:年2回
福利厚生:借上げ社宅制度有り
勤務時間:9:00〜17:30(時差出勤制)
休日・休暇:土日、祝日、年末年始他

転職支援サービスの流れ

  • STEP1
    転職支援サービスへの
    お申し込み
    登録フォームに必要事項を入力のうえ、お申し込みください。

    既に応募書類を作成済の方はメールにてこちらから登録いただけます。
  • STEP2
    サービス利用開始の
    ご連絡
    お申し込みから3~4営業日以内に、電話かメールにて連絡をいたします。
    ※求人状況によっては、転職カウンセラーとの面談・相談サービスの提供が難しい場合もございます。
  • STEP3
    転職カウンセリング
    対面(オンライン可)または電話にて、あなたのご要望やご経験、今回の転職で実現したい事柄の優先順位などをお伺いします。
  • STEP4
    求人紹介・応募書類
    チェック
    様々な角度から具体的な企業や求人のご提案をいたします。各社の社風や雰囲気についてもご案内します。
    応募の意向をお知らせください。応募書類一式の添削も承ります。
  • STEP5
    企業への推薦・書類選考
    応募先が決まりましたら、転職カウンセリングにてお伺いした内容をもとに、書類選考を通過すべく作成した魅力的な「推薦状」を添えて、各企業様に打診いたします。
  • STEP6
    面接
    面接の日程調整は転職カウンセラーにお任せください。
    ご希望により、面接に臨むにあたっての事前準備や、各企業毎の面接対策も承っております。
  • STEP7
    内定・退職フォロー
    最終選考に合格した後も、給与や待遇についての交渉は遠慮なく転職カウンセラーにご相談ください。入社企業が決まりましたら現職の円満退社に向けたフォローも承ります。
  • STEP8
    入社
    入社時期のすり合わせ、諸手続き等、入社に至るまで転職カウンセラーがサポートいたします。
    入社後は新天地にて思う存分ご活躍ください。
    ※エリートネットワークを通じて転職に成功された方々の『転職体験記』はこちらからご覧ください。

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