●IT Service Management
Build, maintain and continuously improve the on-premise servers in our 4 server rooms in Kanagawa, Chiba, Tokyo and Kyoto. 神奈川、東京、千葉と京都のサーバ室にあるオンプレミス環境の管理を担当してもらいます。
Provide L2 operation support to internal stakeholders as part of Operation team (Incident and change management, Maintenance and emergency procedures). ITインフラの運用チームのメンバーとして、社内関係者にたいして運用サポートを提供します(例:不具合対応、メンテナンス、緊急対応、変更管理)。
●IT Projects
Participating IT projects especially in IT security, business continuity and integration of newly acquired companies. 各種ITプロジェクトの積極的な参加または自主実行(例:買収したばかりのグループ会社のIT統合、ITセキュリティプロジェクトの展開、BCP―事業継続計画).
●General
Communication with all internal and external stakeholders in Japan, Offshore and global team members. グローバルのチームやオフショアや日本国内の内部/外部の関係者との円滑なコミュニケーションができます。