コールセンター管理・運営(SV)の求人・転職情報

ご希望の職種を選択してください

ご希望の職種を選択してください

ご希望の業界を選択してください

ご希望の勤務地を選択してください

ご希望条件を入力ください

希望年収
推奨年齢
フリーワード

こだわり条件を入力ください

6261 - 62件を表示
並び順
  • Customer Service Program Manager

    外資系インターネットサービス企業

    No. 02006454000397

    • 正社員
    仕事内容

    ・Managing multiple program areas -maintain ongoing operations,track delivery against program objectives and implement proposals to improve program services and efficiencies. ・Identifying new opportunities -partnering with the business team and CS Operations worldwide to assess and prioritize p...

    経験・資格

    【Basic Qualifications】 ・Bachelor’s degree required. ・3+years of relevant work experience in program/product management and/or operations management. ・Demonstrated experience leading cross-functional programs/projects with multiple stakeholders. ・Ability to lead multiple work streams /projec...

    勤務地

    東京都

  • コンタクトセンターのスーパーバイザー【沖縄】

    日系大手金融機関

    No. 02005176000007

    • 正社員
    • 1000万
    仕事内容

    スクリプトの作成・管理、研修、品質管理 コンタクトセンターのスーパーバイザー

    経験・資格

    ・証券系コンタクトセンターでのスーパーバイザーとしての経験 ・コンタクトセンターの品質管理業務に関する知識・経験(金融知識・経験があれば尚可) ・高卒以上

    想定年収

    600 万円 ~ 1000 万円

    勤務地

    沖縄県

6261 - 62件を表示
条件を変えて検索する