コールセンター管理・運営(SV)の求人・転職情報
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Customer Service Program Manager
外資系インターネットサービス企業
No. 02006454000397
- 仕事内容
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・Managing multiple program areas -maintain ongoing operations,track delivery against program objectives and implement proposals to improve program services and efficiencies. ・Identifying new opportunities -partnering with the business team and CS Operations worldwide to assess and prioritize p...
- 経験・資格
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【Basic Qualifications】 ・Bachelor’s degree required. ・3+years of relevant work experience in program/product management and/or operations management. ・Demonstrated experience leading cross-functional programs/projects with multiple stakeholders. ・Ability to lead multiple work streams /projec...
- 勤務地
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東京都
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コンタクトセンターのスーパーバイザー【沖縄】
日系大手金融機関
No. 02005176000007
- 仕事内容
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スクリプトの作成・管理、研修、品質管理 コンタクトセンターのスーパーバイザー
- 経験・資格
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・証券系コンタクトセンターでのスーパーバイザーとしての経験 ・コンタクトセンターの品質管理業務に関する知識・経験(金融知識・経験があれば尚可) ・高卒以上
- 想定年収
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600 万円 ~ 1000 万円
- 勤務地
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沖縄県