外資系インターネットサービス企業

CS Team Lead

  • 正社員
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募集要項

仕事内容
●Functions as a problem solver for associates and customers:
・Answers associate questions via phone or chat or designated channel.
・Maintaining a high level of accessibility as a general resource for the site and network.
・Maintaining knowledge of Customer Service resources,tools and policies.
・Facilitating communication between CS Associates (CSA)and resolver groups/the D2CS program team via the ticketing process.
・Identify systemic problems,communicate and innovate to provide scalable solutions.
●Handles escalations and concessions:
・Provide appropriate research to ensure authorizations are accurate.
・Listen closely to customers:understand,paraphrase,and prioritize customer needs,then provide appropriate solutions.
・Be thorough and accurate when assisting associates and customers.
・Proactively supporting teammates with difficult customer contacts.(as applicable).
●Contributes to any overflow work from phones or email as appropriate and as delegated.
●Serves as a role model by displaying good judgment,a positive work ethic,strong interpersonal skills,adherence to company policies and a commitment to excellent customer service.
●Compose grammatically correct,concise and accurate written communication in Japanese and English.
●Work independently on approved projects or tasks to identify and ultimately resolve customer pain-points.
●Maintain a high level professionalism and approachability.
経験・資格
※求人情報の応募要件全てに該当しなくても、企業様に対して内々に打診したり相談することが可能な場合もございます。一つでも当てはまる方は前向きにご検討下さい。
●Experience and demonstrated effectiveness supporting CSAs as a coach,lead or specialist.
●Communication:
Japanese -Ability to organize thoughts clearly and communicate to the reader or listener in a concise and effective manner.
Written English:Be able to:
・Clearly describe issues and communicate with resolver groups using the ticketing system to drive resolution.
・Communicate customer impact to the D2 Command Center (D2C2)via email.
Spoken English:Be able to understand simple conversations and convey basic information in relation to familiar content.
●Technical skills
・Mastery of CS operations and tools.
・Be able to reproduce customer issues on test devices and communicate outcomes to stakeholders.
・Sound understanding of the digital and device products and services offered by this company’s system
【Preferred Qualifications】Spoken English:Be able to participate in and understand tele-conferences in relation to ongoing issues.
Spoken English:Be able to participate in and understand tele-conferences in relation to ongoing issues.
※更なる詳細事項はカウンセリング(面談)時にお伝えします。
勤務地
宮城県
Recruiting No.
02006454000433

企業情報

社名
外資系インターネットサービス企業
事業内容
インターネットサービス

転職支援サービスの流れ

  • STEP1
    転職支援サービスへの
    お申し込み
    登録フォームに必要事項を入力のうえ、お申し込みください。

    既に応募書類を作成済の方はメールにてこちらから登録いただけます。
  • STEP2
    サービス利用開始の
    ご連絡
    お申し込みから3~4営業日以内に、電話かメールにて連絡をいたします。
    ※求人状況によっては、転職カウンセラーとの面談・相談サービスの提供が難しい場合もございます。
  • STEP3
    転職カウンセリング
    対面(オンライン可)または電話にて、あなたのご要望やご経験、今回の転職で実現したい事柄の優先順位などをお伺いします。
  • STEP4
    求人紹介・応募書類
    チェック
    様々な角度から具体的な企業や求人のご提案をいたします。各社の社風や雰囲気についてもご案内します。
    応募の意向をお知らせください。応募書類一式の添削も承ります。
  • STEP5
    企業への推薦・書類選考
    応募先が決まりましたら、転職カウンセリングにてお伺いした内容をもとに、書類選考を通過すべく作成した魅力的な「推薦状」を添えて、各企業様に打診いたします。
  • STEP6
    面接
    面接の日程調整は転職カウンセラーにお任せください。
    ご希望により、面接に臨むにあたっての事前準備や、各企業毎の面接対策も承っております。
  • STEP7
    内定・退職フォロー
    最終選考に合格した後も、給与や待遇についての交渉は遠慮なく転職カウンセラーにご相談ください。入社企業が決まりましたら現職の円満退社に向けたフォローも承ります。
  • STEP8
    入社
    入社時期のすり合わせ、諸手続き等、入社に至るまで転職カウンセラーがサポートいたします。
    入社後は新天地にて思う存分ご活躍ください。
    ※エリートネットワークを通じて転職に成功された方々の『転職体験記』はこちらからご覧ください。

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